. The Best Product & Great Business Opportunity In Malaysia: Bio Pure Ken Sigma K Series Reverse Osmosis (R.O) Water Filter

Sunday, November 18, 2012

Bio Pure Ken Sigma K Series Reverse Osmosis (R.O) Water Filter












PRODUK HEBAT YANG BAKAL MEMBUAT ANDA TERUJA !!

Produk Kesihatan Terunggul Berteknologi Tinggi Yang Mendapat Jualan Bulanan Tertinggi!!



MEMPERKENALKAN….

BIO PURE K - SERIES
REVOLUSI TERHEBAT DALAM TEKNOLOGI PERNAPISAN AIR MINUMAN !!



PENAPIS AIR REVERSE OSMOSIS (OSMOSIS SONGSANG)
3 IN 1 OUTLET NOZZLE (Panas, Sejuk & Biasa)












Penapis air reverse osmosis (RO) -

ia dipasang didalam rumah seperti penapis air 6 unit tabung penapis juga, namun ia memerlukan bekalan kuasa tenaga elektrik untuk mengerakkan pam airnya. Sistem reverse osmosis atau RO adalah dimana air dipaksa melalui satu membran plasma yang bertindak sebagai penapis yang mengasingkan bendasing dan air bersih yang tulen. Hasil nya air yang keluar adalah air tulen yang tidak mempunyai apa-apa kandungan mineral, racun mahupun kotoran sedikit pun. Ia ibarat sebersih air hujan. Hasil paksaan air melalui membran itu membahagikan air kepada dua iaitu air tulen yang bersih dan air yang tercemar yang akan dialirkan keluar dan di buang.

Kebaikan dan Kelemahan Penapis Air 6 Tabung Penapis.

Antara kebaikan yang di war-warkan oleh pihak pengedar keatas penapis air 6 unit tabung penapis ialah air terhasil bersifat alkali dan mineral. Yang didakwa dapat merawat pelbagai jenis penyakit. Selain dari itu mineral yang terhasil adalah sebagi bekalan mineral yang diperlukan oleh badan. Namun kelemahannya ialah pengguna perlu menunggu untuk mendapatkan kuantiti air yang diperlukan kerana aliran air yang perlahan ketika proses penapisan. Dakwaan yang menyatakan bahawa air mineral yang terhasil dapat merawat penyakit tidak pernah di buktikan secara saintifik manakala kebanyakan testimoni yang di beri oleh syarikat pemasaran tidak begitu menyakinkan malah seperti tidak boleh diiktiraf oleh mana-mana pihak.
Begitu juga dakwaan bahawa air beralkali dapat menyihatkan badan juga tidak dapat di buktikan secara saintifik. Ini kerana perut manusia akan merembeskan asid yang akan mengasidkan segala bentuk makanan yang kita makan dan minum. Walaupun kita minum air beralkali namun dalam tempoh beberapa saat ia akan bertukar kepada berasid apabila bercampur dengan asid perut. Maka hilanglah fungsi alkali itu. Mineral yang terhasil daripada penapis ini pula tidak mendatangkan apa-apa faedah. Ini kerana peratusan sebanyak 0.03% mineral didalam air tapisan tidak akan memberi apa-apa kesan. Mineral yang diperlukan oleh badan adalah datangnya dari tumbuh-tumbuhan.(Sayur & Buah))
Kelemahan lain sistem ini ialah ia tidak dapat menghakis atau membuang peratusan racun yang kecil didalam air. Terutama dadah dan ubat-ubatan yang telah mencemari air kita. Dadah atau ubat-ubatan yang mencemari sumber air kita adalah datang dari sisa buangan lebihan ubat-ubat yang kita gunakan.

Kebaikan dan Kelemahan Penapis Air Reverse Osmosis (RO).

Air RO adalah air tulen yang tidak mengandungi apa-apa bahan pun didalamnya. Kesemua bahan-bahan mineral, racun dan sebagainya di tapis keluar melalui membran plasmanya. Ia ibarat air hujan yang bersih. Biasanya air RO digunakan oleh syarikat pengeluar minuman botol, pembuat kordial dan lain-lain lagi dimana syarikat-syarikat ini memerlukan air yang tidak mempunyai apa-apa yang boleh merubah rasa air minuman keluaran mereka.
Air RO adalah pelarut yang sangat bagus. Bagi pesakit-pesakit kencing manis, batu karang dan sebagainya jika setiap hari menggunakan air RO akan dapat membantu merawat penyakit-penyakit tersebut. Ini kerana ia akan melarutkan mineral-mineral yang berlebihan dan di buang melalui air kencing.
Kajian-kajian saintifik telah membuktikan bahawa sistem penapis air RO telah menerima pengiktirafan antarabangsa seperti Water Quality Association (WQA). Walaupun terdapat penulis-penulis artikel yang mempertikaikan akan kebaikan air RO ini namun penulis-penulis tersebut sebenarnya cuba mencipta sebab supaya pengguna tidak menggunakan sistem ini. Walhal pencemaran air pada masa kini telah menyebabkan air menjadi bukan setakat kotor malah beracun.
# Sebagai kesimpulan nya, terdapat banyak pengedar penapis air dengan pelbagai jenama berada dipasaran Malaysia sekarang ini namun perlu diingat sebenarnya mereka ini datangnya dari satu kilang sahaja. Manakala sistem penapis air RO dihasilkan oleh pengilang-pengilang mereka sendiri dimana teknologi yang di miliki telah di paten kan. Oleh itu adalah lebih baik dan praktikal kita menggunakan sistem penapis air RO berbanding penapis 6 tabung atau penapis air berasaskan cahaya ultra unggu. Ini kerana ketulenan air tersebut telah terjamin kebersihannya.













KELEBIHAN PENAPIS AIR BIO PURE KEN BERBANDING
DENGAN LAIN -LAIN JENIS PENAPIS AIR YANG ADA DI PASARAN



Air tapisan BIO PURE KEN adalah 100% bebas dari segala macam BENDASING termasuk mineral , bahan kimia dan toksin yang mungkin wujud dalam air paip.

Sistem penapis air BIO PURE KEN adalah TIDAK SAMA SEKALI di pasang pada paip air di singki rumah anda !! Ia mempunyai system ‘piping’ yan tersendiri yang di pasang oleh juruteknik berpengalaman ELKEN di rumah anda.

Dengan itu ia tidak menganggu system penapis air yang lama sekiranya ada di rumah anda !!
(Tidak perlu replace tempat penapis air anda yg lama untuk pasang Sistem penapis air BIO PURE KEN yang baru)

Setiap unit sistem BIO PURE KEN disokong oleh rangkaian perkhidmatan ELKEN yang komprehensif di mana ia mempunyai rangkaian servis & sokongan terbesar di rantau asia tenggara.

Pasukan ini mempunyai kekuatan 150 juruteknik terlatih dan 150 kenderaan perkhidmatan bagi tujuan teknikal & servis selepas jualan yang lengkap, terjamin & berterusan.

Kesemua alat-alat ganti bagi produk ini adalah di jamin 100% asli.

** Warranty 2 + 2 tahun **












YOUTUBE BIO PURE KEN SIGMA PRESENTATION
Sila Klik Untuk Tengok !!







KISAH BENAR

TESTIMONI BIO PURE ELKEN








CARA PEMBELIAN JUGA SANGAT MUDAH,


TIDAK KIRA DI MANA JUA ANDA BERADA, ANDA BOLEH MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK INI DENGAN MUDAH TANPA ADA MASALAH !!

SEGALANYA AKAN SAMPAI KE RUMAH ANDA SETELAH PEMBAYARAN SELESAI DI LAKUKAN !!

PEMASANGAN PULA DI LAKUKAN OLEH JURUTEKNIK KAMI YANG BERPENGALAMAN SECARA PERCUMA !!





HARGA PRODUK

** RP - Retail Price / DP - Distributor Price **

Bio Pure K-100 (Normal) - RP RM 2689 / DP RM 2339
Bio Pure K-200 (Hot & Normal) - RP RM 4029 / DP RM 3499
Bio Pure K-300 (Hot, Normal & Cold) - RP RM 5929 / DP RM 5149






PROMOTION PRICE !!
HARGA DURIAN RUNTUH BERSAMA FREE GIFT !!











ATAU ISI BORANG DI BAWAH


BORANG PENDAFTARAN PEMBELIAN
SILA ISI & SUBMIT !!




BIO PURE CBP PLAN SLIDE PRESENTATION


SILA TEKAN BUTANG PLAY & KLIK BANYAK KALI PADA SLIDE DI BAWAH UNTUK TENGOK PRESENTATION




SILA TEKAN BUTANG PLAY & KLIK BANYAK KALI PADA SLIDE DI ATAS UNTUK TENGOK PRESENTATION