. The Best Product & Great Business Opportunity In Malaysia: Keistimewaan Kami

Sunday, November 18, 2012

Keistimewaan Kami





KENAPA ANDA PERLU MENYERTAI ELKEN ??

Kenapa ELKEN Boleh Bertahan Lebih Dari 17 Tahun Di Pasaran Dengan Jumlah Jualan Melebihi RM 50 Juta Setiap Bulan ??



KELEBIHAN & KEISTIMEWAAN ELKEN
BERBANDING DENGAN SYARIKAT YANG LAIN
- Rahsia Hebat Di Bongkar !! -


1) MODAL RENDAH , SEMUA ORANG MAMPU !!

Modal yang digunakan untuk menyertai bisnes ini adalah lebih murah
dari harga handphone yang anda guna atau harga seluar jeans yang anda beli di shopping kompleks !!


2) BERBAGAI JENIS PRODUK YANG BERKUALITI TINGGI, TERJAMIN SELAMAT, SUCI & HALAL SERTA MENDAPAT KELULUSAN DARI KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

Jenama produk-produk dari ELKEN telah lama di kenali dan lebih ratusan ribu pengguna telah mennggunakannya dengan puas hati dan tanpa perlu rasa was was lagi. Kini produk ELKEN teleh menjadi sebutan & idaman ramai dan telah menjadi produk kegemaran ramai seluruh malaysia juga di negara negara asia pasifik..


3) PRODUK BERKESAN !! -TESTIMONI PENGGUNA PRODUK YANG TERLALU RAMAI !!
Elken mempunyai ribuan testimoni pengguna produk yang di rekodkan. Tidak hairanlah jika produk-produk ELKEN kebanyakkannya laku macam goreng pisang panas !!
Produk senang jual dan mendapat sambutan menggalakan dari pengguna.
Repeat sale pasti berlaku dengan banyak setiap bulan kerana setiap pengguna yang telah mencuba produk-produk ELKEN pasti akan teruja dan mengakui akan keunikan, kehebatan & keberkesanan produk-produk ini.


4) SYARIKAT KUKUH & MANTAP, SUDAH ESTABLISH SEJAK SEKIAN LAMA
Dengan 'Turn Over' yang begitu tinggi setiap bulan, juga dengan ratusan ribu pengguna setia di samping puluhan ribu ahli-ahli ELKEN yang aktif menjalankan bisnes ini tidak hairanlah ELKEN telah di senaraikan syarikat tempatan no 1 yang menerajui dunia MLM negara kita, di mana ELKEN telah melahirkan puluhan jutawan MLM serta ribuan usahawan yang berpendapatan 5 angka sebulan !!


5) BARISAN KEPIMPINAN & JUTAWAN YANG LAHIR DARI ELKEN ADALAH YANG BERKUALITI TINGGI, BERDAYA JUANG & BERMOTIVASI TINGGI SERTA MAMPU MELAHIRKAN BARISAN PELAPIS YANG MAMPU BERJAYA SAMA DALAM BISNES INI
Jumlah pemimpin yang ramai dan hebat adalah tonggak utama kejayaan sebuah syarikat MLM. Tanpa pemimpin yang berwibawa menjadikan sesebuah syarikat MLM itu suram dan sukar mengekalkan prestasi dalam jangka masa panjang. Tetapi tidak dengan ELKEN. Barisan kepimpinan ELKEN adalah diiktiraf dan diakui oleh syarikat MLM lain di malaysia sebagai barisan pemimpin terhebat yang pernah ada di tanahair, malah modul pengajaran kepimpinan leader-leader ELKEN telah diguna pakai oleh seluruh syarikat MLM lain di Malaysia.


6) STOKIS BANYAK ADA LEBIH 120 STOKIS ELKEN DE SETIAP DAERAH DI SELURUH PELUSUH TANAH AIR TERMASUK SABAH & SARAWAK
Bilangan stokis yang banyak memudahkan semua ahli ELKEN menjalankan bisnes ni tanpa ada masalah untuk semua urusan penajaan, pembelian atau penjualan produk. Kebanyakkan stokis dan pusat jualan ELKEN adalah juga tempat pertemuan pemimpin serta ahli ELKEN dalam mengadakan seminar, kursus dan kelas belajar ilmu perniagaan ELKEN.


7) PERNIAGAAN SECARA ONLINE (ELKEN4U.COM)
ELKEN kini telah makin maju selangkah ke hadapan dengan transformasi ke arah perniagaan secara online.Ahli-ahli ELKEN kini sudah mula boleh menjalankan aktiviti perniagaan seperti menaja, menjual dan membeli produk dengan lebih pantas, cepat, mudah dan segala-galanya boleh dilakukan hanya dengan menggunakan hujung jari sahaja di depan komputer !!



AYUH ... DAFTAR SEKARANG !!
(Sila Klik Butang Di Bawah Untuk Online Purchasing & Registration)





SILA HUBUNGI TALIAN INI UNTUK MAKLUMAT LANJUT
+6012-571 2456 : ROSLI


**************************************************







ELKEN STOKIST LIST


ELKEN RANK IN MALAYSIA